اخبار روزاقتصاد

Fetch.AI (FET) با افزایش 62 درصدی به دلیل بازگشت توکن های هوش مصنوعی به بازار منتشر شد

Fetch.AI (FET) با افزایش 62 درصدی به دلیل بازگشت توکن های هوش مصنوعی به بازار منتشر شد

  • FET پس از اعلام ادغام با اینترنت کامپیوتر (CP) و پروتکل نزدیک (NEAR) منحنی قیمت را 67 درصد افزایش داده است.
  • تحلیلگران پیش بینی می کنند که با تسلط گاوها بر بازار، FET می تواند تا 2.2 دلار هم برسد. 

اتحاد ابرهوش مصنوعی (FET) 9% در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و 67% در هفت روز گذشته به قیمت 1.364 دلار در زمان انتشار معامله شد.

طبق داده‌های ما، FET بر رده دارایی‌های رمزنگاری هوش مصنوعی و کلان داده با بازده روزانه و هفتگی تسلط دارد و «تعقیب داغ» را در اینترنت به راه انداخته است اینترنت کامپیوتر (CP) و Near Protocol ( NEAR) به ترتیب تنها 400 میلیون دلار و 2 میلیارد دلار از آن عقب‌نشینی می‌کنند. 

متأسفانه یک نهنگ در میان این افزایش چشمگیر، 2.33 میلیون FET را به قیمت 2.385 میلیون USDT به قیمت 1.09 دلار فروخت. پس از چند ساعت، نهنگ 2.385 میلیون USDT را در 1.79 میلیون FET با قیمت بالاتر 1.33 دلار خرج کرد. 

ادغام با OCEAN و AGIX و اعلامیه آزمایشگاه های نوآوری مرتبط با افزایش قیمت

قبل از این انفجار ناگهانی، Fetch اعلام کرد که ادغام شد با AGIX SingularityNET و OCEAN پروتکل Ocean و به ASI منتقل شد. 

در 1 ژوئیه 2024 نام و نشان‌واره پروژه به‌روزرسانی می‌شود، سپرده‌های $AGIX و $OCEAN بسته می‌شوند و سپرده‌ها و معاملات $FET بی‌تأثیر می‌مانند. پلت فرم مهاجرت در برنامه SingularityDAO باز می شود و AGIX و OCEAN شروع به حذف از فهرست مبادلات خواهند کرد.

افزایش قیمت به اعلان‌ها Fetch.ai، از جمله افتتاح یک آزمایشگاه جهانی نوآوری کاملاً جدید در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا. طبق تحقیقات، آزمایشگاه‌های نوآوری جایی است که استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه می‌توانند با توسعه راه‌حل‌های عامل هوش مصنوعی با ۱۰ میلیون دلار در سال برای حمایت از این پروژه‌ها ترکیب شوند. 

تحلیلگران FET را تحت تجزیه و تحلیل فنی قرار می دهند

در شرایطی که سرمایه گذاران بزرگ به دارایی علاقه نشان می دهند، جاون مارکس تحلیلگر پیش بینی کرده است که FET روند صعودی را نشان می دهد، “واگرایی صعودی پنهان”. به گفته وی، این دارایی از موقعیت فعلی خود سه برابر افزایش خواهد یافت و به سطح بالایی خواهد رسید. 

$FET (FetchAI)، با آخرین بسته شدن روزانه خود، یک الگوی صعودی را در قالب یک واگرایی صعودی پنهان تأیید کرده است که می تواند نشان دهد عقب نشینی اخیر موقتی است. و اینکه ادامه روند صعودی قبلی می تواند ادامه یابد! برای FET، فقط فرآیند بازیابی، قبل از ادامه، می‌تواند تقریباً 120% افزایش داشته باشد و از اینجا به سطح بالای 3.485 دلاری خود برگردد.

سایر تحلیلگران همچنین معتقدند که اگر گاوها به کنترل بازار ادامه دهند و آن را به بالای 1.650 دلار برسانند، FET می تواند بالاترین سطح 2.2 دلار را هدف قرار دهد. با این حال، عدم تأیید این موقعیت بر واکنش های منفی تأثیر می گذارد و قیمت را به 1 دلار می کشد. این پیش بینی توسط میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) و نشانگر SMA پشتیبانی می شود. 

به طور کلی، پیش از درآمد Nvidia (NVDA) در 28 آگوست، توکن‌های هوش مصنوعی بر بازار کریپتو تسلط پیدا می‌کنند. در طول سال‌ها، NVDA برای این فضا پیش‌بینی شده است، زیرا تحلیلگران انتظار دارند درآمدی معادل 65 سنت در هر واحد داشته باشد. سهم (رشد 141% نسبت به سال قبل). انتظار می رود درآمد با 113% افزایش یابد و به 28.72 میلیارد دلار برسد. اگر این امر محقق شود، پنجمین سه ماهه متوالی NVDA با رشد سه رقمی خواهد بود. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا